موسسه فرهنگی و هنری فرهیختگان معاصر - دوره مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری

دوره مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری

موسسه فرهنگی و هنری فرهیختگان معاصر
تهران - تهران
میدان فاطمی خیابان جویبار ک نوربخش پ32
375,000 تومان 348,750 تومان 7% تخفیف
تاریخ شروع: ۱۳۹۸-۰۴-۰۷
تاریخ پایان: ۱۳۹۸-۰۵-۰۴
ساعت برگزاری: 16:30 تا 19:30
نام استاد: اساتید دانشگاهی
روزهای برگزاری: چهارشنبه
آخرین فرصت ثبت نام: زمان ثبت نام دوره تمام شده است
مدت کلاس ها: 5 هفته
معرفی دوره

این دوره مناسب چه افرادی است؟ - افرادی که به دنبال تاثیرگذاری بر مشتری هستند. - افرادی که به دنبال کسب سود بیشتر هستند. - افرادی که به دنبال به دست گرفتن بازار هدف هستند. - افرادی که به دنبال رقابت با رقبای خود هستند.

پیش نیازهای دوره

-


روش آموزش: تدریس محتوا U کارگاه عملی 5 کارگاه مورد کاوی و سوال و جواب

سرفصل دوره

محتوای آموزش - تعریف مشتری - ضرورت مشتری مداری - انواع مشتری - پارامتری های مهم در شناسایی مشتریان - جذب مشتری - به دست آوردن مشتریان جدید - مهارتهای لازم برای خدمت به مشتری - دیدگاه های واحدهای مختلف سازمانی نسبت به مشتری - آشنایی با تکنیک های مختلف - رضایت مشتری - مدلهای ایجاد شده در رضایت مشتری - محاسبه رضایت مشتری - وفاداری مشتری - مدیریت ارتباط با مشتریانCRM - مدیریت شکایات مشتریان

امکانات و دسترسی
  • تلفـن: 02188930046
  • استان: تهران
  • شهر: تهران
  • آدرس: میدان فاطمی خیابان جویبار ک نوربخش پ32
  • وضعیت ترافیک: طرح ترافیک
  • دسترسی: BRT - تاکسی - مترو
    • نمازخانه:
    • کتابخانه:
    • گرمایش بخاری:
    • سایت کامپیوتر:
    • آب سردکن:
    • انتظامات:
    • اطفاء حریق:
    • فتوکپی:
    • سرویس ایرانی:
    • کلاسهای معمولی:
    • بوفه:
دوره های مرتبــط