این دوره مناسب چه افرادی است؟ - افرادی که به دنبال تاثیرگذاری بر مشتری هستند. - افرادی که به دنبال کسب سود بیشتر هستند. - افرادی که به دنبال به دست گرفتن بازار هدف هستند. - افرادی که به دنبال رقابت با رقبای خود هستند.
-
روش آموزش: تدریس محتوا U کارگاه عملی 5 کارگاه مورد کاوی و سوال و جواب
محتوای آموزش - تعریف مشتری - ضرورت مشتری مداری - انواع مشتری - پارامتری های مهم در شناسایی مشتریان - جذب مشتری - به دست آوردن مشتریان جدید - مهارتهای لازم برای خدمت به مشتری - دیدگاه های واحدهای مختلف سازمانی نسبت به مشتری - آشنایی با تکنیک های مختلف - رضایت مشتری - مدلهای ایجاد شده در رضایت مشتری - محاسبه رضایت مشتری - وفاداری مشتری - مدیریت ارتباط با مشتریانCRM - مدیریت شکایات مشتریان